Kinepolis heeft met haar 11 bioscopen in België ontegensprekelijk bijgedragen aan een nieuwe dimensie in filmbeleving. Zowel qua infrastructuur als qua concept geeft Kinepolis de toon aan. Het is dan ook logisch dat het cinemaconcern bedrijven de mogelijkheid biedt om in haar bioscopen zowel film- als niet film-gerelateerde evenementen te organiseren. Verspreid over heel België kan Kinepolis groepen ontvangen van 15 tot 35.000 personen of meer. Jouw evenement kan er op elk moment plaatsvinden, 7 dagen op 7 en 24 uur op 24.
Ontdek onze bedrijfsoplossingen Om je een echte meerwaarde te bieden, beschikt Kinepolis Business over enkele troeven waar je altijd kunt op rekenen. Want Kinepolis is zoveel meer dan cinema. Je kunt hier ook terecht voor:
Advertising
Naast de klassieke screen advertising kan je bij Kinepolis terecht voor led wall-advertising, bannering, product placement, sampling, digital signage, enzovoort. Dergelijke visibiliteit binnen en buiten het gebouw is zeer impactvol. De brede doelgroep heeft uitgebreid de tijd om uw reclame te ontdekken.
Vouchers
Bioscoopvouchers kan je los of in een mooie verpakking aankopen, met of zonder personalisatie. Ook kan je e-vouchers aankopen om digitaal te schenken.
Events
Net zoals bij vastgoed, geldt voor evenementen: locatie, locatie, locatie. Een perfecte eventlocatie tilt jouw bedrijfsevenement naar een hoger niveau. En dat is exact waar Kinepolis Business al jaren het verschil maakt. Elke Kinepolis-bioscoop is multi-inzetbaar, hoogtechnologisch uitgerust en strategisch gelegen. Je kan er terecht om bijvoorbeeld een seminarie, vakbeurs of productlancering te organiseren. Het Kinepolis Business-team biedt oplossingen aan voor zowel kleine groepen als grote, internationale gezelschappen. Of jouw evenement nu fysiek, virtueel of hybride is, een ervaren B2B-team staat klaar om je te ondersteunen, van catering tot technologisch advies.
Kinepolis Antwerpen: de ideale partner
Kinepolis Antwerpen beschikt over 24 bioscoopzalen, waaronder 6 met 3D-ervaring en eentje met de allernieuwste
IMAX-geluidstechnologie. De kleinste zaal biedt plaats aan 160 personen, de grootste aan 695. Ontdek het Kinepolis Event Center met haar 4 multifunctionele vergader- en eventruimtes:
• Hollywoodzaal (1.900 m²): Ideaal voor beurzen, walking dinners, recepties, productlanceringen,... Maximum 1.800 personen kunnen hier in receptiestijl ontvangen worden. De ruimte kan verkleind worden door middel van gordijnen.
• Seminar Center (240 m²): Ideaal voor kleinere recepties of vergaderingen. Beschikt over een geluidsdichte wand en is in twee delen opsplitsbaar.
• De Loft (350 m²): Ideaal voor recepties en biedt plaats aan 400 personen, beschikt eveneens over een geluidsdichte scheidingswand én een aparte ingang.
• Stars Lounge (250m²): een trendy en centraal gelegen VIP ruimte voor 200 personen waar de officiële gouden sterren van de grote Vlaamse films hangen.
Ontdek al onze troeven
Speel al onze troeven uit en maak jouw event tot een onvergetelijke ervaring. We zetten ze voor jou nog graag even op een rij:
• live en hybride events met of zonder filmvoorstelling
• 10 locaties over het hele land van 15 tot 35.000 genodigden
• multifunctionele zalen en receptieruimtes
• Technologische ondersteuning
• Uitgebreide cateringmogelijkheden
Ons ervaren team staat voor jou klaar
Zit je met een vraag? Zoek je naar nieuwe manieren om je merkboodschap op een originele manier te verspreiden? Of weet je niet goed hoe je een evenement ofhttp://business.kinepolis.be campagne moet aanpakken? Vertrouw dan op het team van ervaren Kinepolis B2B Account Managers die graag met jou naar een oplossing op maat zoeken.
Bij Kinepolis wordt er telkens één regionale B2B Account Manager aangesteld die u begeleidt van A tot Z. Wilt u een roadshow organiseren die in verschillende bioscopen georganiseerd wordt, dan wordt een nationale B2B Account Manager toegevoegd. Alles wordt gedaan om u volledig te ontzorgen.
business@kinepolis.com
business.kinepolis.be
#MeetAtKinepolis