Deel dit bericht:
Tussen de ambassades in Den Haag is sinds 2019 een nieuwe vestiging van Beeld & Geluid te vinden. Het rijksmonumentale pand aan de Zeestraat 82 is, net als in Hilversum, onderverdeeld in een interactief museum en vergader- en ontmoetingsruimtes. Twee unieke locaties voor evenementen dus. Meetings sprak met Hylke Thiry, teammanager sales, over de impact van Beeld & Geluid en het streven naar perfectie.
Toewijding en verbetering
“We werken voortdurend aan verbetering van onze diensten en producten, zowel voor onze locatie in Hilversum
als in Den Haag”, vertelt Hylke. “Mooie reviews zijn fijn en maken ons zelfverzekerd, maar tegelijkertijd weten we dat het nog beter kan. Onze opdrachtgevers merken en voelen dat. Er staat hier een toegewijd team voor ze klaar dat ze helpt om het maximale rendement uit hun events te halen. Dat zit in ons DNA. We willen iedereen de juiste service bieden en optimale kwaliteit leveren. Na afloop blikken we uitgebreid terug om te kijken wat we een volgende keer nóg beter zouden kunnen doen.”
Spraakmakend
Met tentoonstellingen over fake news en persvrijheid is het duidelijk dat Beeld & Geluid de bezoekers van het museum aan het denken wil zetten. Hetzelfde geldt voor de bezoekers van evenementen die er georganiseerd kunnen worden. Indruk maken met je event is echter geen vanzelfsprekendheid, weet Hylke uit ervaring. “Iedereen is wel eens bij een event geweest waarvan je achteraf denkt dat je je tijd beter had kunnen besteden. Dat wil je als opdrachtgever van een event natuurlijk niet horen. Je wil juist spraakmakend zijn. Je wil dat je boodschap overkomt en beklijft en dat je je bezoekers een unieke ervaring biedt.”
Impact
Bij Beeld & Geluid hoeft de opdrachtgever daar niet alleen mee aan de slag. “Wij helpen en ondersteunen de opdrachtgever”, vertelt Hylke. “Hoe? Door vragen te stellen en dan dóór te vragen. Het begint met de vraag naar het doel van het event, het waarom. Daarna de vragen als ‘Hoe krijg je een groter bereik?’ en ‘Hoe zorg je dat bezoekers terugkomen?’. Uiteindelijk leidt het tot de hamvraag die ik iedere opdrachtgever stel: hoe maken we samen echt impact met het event? Wij realiseren ons dat een opdrachtgever best veel geld uitgeeft om zijn of haar event te organiseren. Daarom zetten wij niet alleen onze bijzondere locaties, maar ook onze kennis en ervaring in om het doel van de opdrachtgever te halen. Om impact te maken.”
Extra’s
Beeld & Geluid gaat dus een paar stappen verder dan de gemiddelde evenementenlocatie. Behalve het stellen van de juiste vragen, worden er nog meer extra’s geboden. Hylke: “Impactvolle events bestaan uit verschillende elementen. Je programma moet staan als een huis. Je moet je publiek prikkelen. Door een event bij ons te organiseren kun je gebruik maken van het gigantische audiovisuele archief wat Beeld & Geluid rijk is. Met meer dan 1.2 uur aan materiaal kan de klant zijn event verrijken. We bieden bijvoorbeeld workshops aan waarin men bekijkt waar de grenzen van de grap liggen, mét beelden uit het archief. Men kan een custom made video laten maken. Of de unieke VR Escape Game spelen waarin men met elkaar de strijd aangaat. Interactie is echt belangrijk. We hebben diverse tools in huis om de bezoekers echt deel te laten nemen en onderdeel te laten zijn van het event. De bijzondere uitstraling van onze panden, onze service en de voortreffelijke catering geven de bezoekers van een event een echte energieboost. We bouwen events graag op in modules, wat meerdere voordelen heeft. Naast variatie en levendigheid in het programma kunnen onderdelen zo bijvoorbeeld ook afzonderlijk opgenomen worden voor een podcast of videoverslag.”
Toekomst
Hylke ziet de toekomst rooskleurig tegemoet. “Het is telkens weer een feest als we creatief uitgedaagd worden om een bijzonder event neer te zetten en te mogen doen waar we goed in zijn. Het maakt ons niet uit of het om een online, hybride of live event gaat. Hoe kun je een standaard event impact geven en hoe verras je de mensen? Met dat soort dingen zijn wij veel bezig. We zijn nooit klaar met verbeteren, maar de resultaten zijn goed en klanten zijn tevreden. Dat houdt mijn werk heel leuk.”
Deel dit bericht:
Wilt u een inspirerende presentatie houden voor zakenpartners of een onvergetelijk feest organiseren voor uw team? Het is allemaal mogelijk
BMG Business B.V.
Bezoekadres
Kerkenbos 10-15E
6546 BB Nijmegen
Telefoon
+31 (0)24 760 06 60
©2020, Brinkman Media Group
MEETINGS
MeetingsGuide
Meetings Locatie Top-500
International Conferences
Meetings Business Event
Meetings® Awards
Expotec
ExpotecGuide
MEETINGS
Events & Showbizz
Events Awards
EventsGuide
TRAVEL – Business & Incentives
TravelGuide
Congres
Congrestheater
Evenementen
Teamactiviteiten
Supplier
Training
Vergader
Eventsbedrijven
Eventssupplier
Meetingssterren
BMG Business B.V.
Bezoekadres
Kerkenbos 10-15E
6546 BB Nijmegen
Telefoon
+31 (0)24 760 06 60
©2020, Brinkman Media Group
MEETINGS
MeetingsGuide
Meetings Locatie Top-500
International Conferences
Meetings Business Event
Meetings® Awards
Expotec
ExpotecGuide
MEETINGS
Events & Showbizz
Events Awards
EventsGuide
TRAVEL – Business & Incentives
TravelGuide
Congres
Congrestheater
Evenementen
Teamactiviteiten
Supplier
Training
Vergader
Eventsbedrijven
Eventssupplier
Meetingssterren