De coronacrisis hakt er ook in voor bedrijven die ondersteunende diensten leveren voor congressen, beurzen en zakelijke bijeenkomsten. Goodday Hospitality Services werkte daarom aan een nieuw concept. Directeur Grace Tielman: “We moeten op anderhalve meter afstand blijven. Een arm om je heen of een schouderklopje kan niet. Maar oogcontact, digitaal of fysiek op 1,5 meter afstand, blijft. En behoefte aan contact blijft!”
‘Overzicht creëren’
Het bedrijf ziet mogelijkheden voor dienstverlening op kantoor, en, nu veel mensen niet op kantoor werken ook thuis. Daarom lanceerde Tielman BO Assistance. Voor bedrijven is er ‘BO Assistance Corporate’. Hierbij wordt ontzorgd als het bijvoorbeeld gaat over agendabeheer, de administratie op orde krijgen, nieuwsbrieven maken, (online) events organiseren of projectondersteuning. Maar vooral ‘overzicht creëren’ in een onrustige tijd. Tielman: “Juist in en na deze periode van onrust is er behoefte aan meer rust, het terugvinden van jouw 'normale ritme en een helder overzicht van jouw leven '.
Helpende hand
Met BO Assistance Private wil Tielman voor een helpende hand thuis zorgen. Enerzijds betreft dat hulp met de werkzaamheden die we nu thuis doen zoals het helpen met het ordenen van zaken, agendabeheer en uitzoekwerk. Maar anderzijds ook ondersteuning thuis zodat men zich meer kan focussen op het werk. “Hierbij kun je bijvoorbeeld denken aan de hond uitlaten, de boodschappen doen of strijken.”