Een vol programma met een rally langs Noordwijkse en Noordwijkerhoutse locaties, een golfclinic, een kookworkshop, een hoteltour per step, een bezoek aan Leiden en een persoonlijk welkom van wethouder Roberto ter Hark. Noordwijk Marketing ontving afgelopen weekend 10 meeting planners uit Duitsland en Engeland om op inspirerende wijze kennis te laten maken met congresdestinatie Noordwijk. Van 18 t/m 20 oktober werd de jaarlijkse ‘Fam Trip’ georganiseerd. Dé gelegenheid om belangrijke zakelijke planners te verbinden aan Noordwijk.
Sandra Nonhebel, productmanager zakelijke markt: “Noordwijk Marketing organiseert kennismakingsweekends voor meeting planners, de zogenaamde ‘Fam (Familiarization) Trips’, om de gasten bekend te maken met Noordwijk als zakelijke bestemming. Tijdens zo’n weekend laten wij het beste van Noordwijk en omgeving zien. Ze waren echt onder de indruk van compact en veelzijdig Noordwijk. Ik verwacht dat uit deze kennismaking zeker aanvragen en boekingen komen voor grote internationale events en congressen. Uniek is samenwerking hierin met de deelnemende Noordwijkse partners. Alleen zo is het voor ons mogelijk deze Fam Trips te organiseren.’’
Grootschalige congressen
Voor veel internationale meeting planners is Noordwijk een ideale uitvalsbasis voor een congres. Door de samenwerkende hotels en bedrijven, de vele mogelijkheden die de omgeving biedt en de korte reisafstand naar Leiden, Amsterdam en Schiphol.
Noordwijkse samenwerking
Het kennismakingsweekend is mede mogelijk gemaakt door de volgende Noordwijkse bedrijven: Grand Hotel Huis ter Duin, Hotels van Oranje, Radisson Blu Palace Hotel, NH Conference Centre Leeuwenhorst, de Kookerij, Brouwer Tours & Taxi Brouwer, Koninklijke Beuk, Jonker Travel, Landgoed & Golfbaan Tespelduyn, de Baak Seaside, Klooster | events, art & design, Golden Tulip Noordwijk Beach, Fletcher Hotel de Witte Raaf, Alexander Hotel, St(r)andplaats Nederzandt, Space Expo, Evenenementenbureau SPEV / Noordwijk-Events, ESA ESTEC – Space Tours Noordwijk.