Iedereen kent ze vast, winkels die op verschillende - in de ogen van Penta gezien - saaie oplossingen aandragen voor het omgaan met social distancing. Penta zou Penta niet zijn als ze dit niet anders willen benaderen. Omdat een verblijf in een Pentahotel altijd leuk en aangenaam moet zijn, zelfs met sociale afstand. Check de nieuwe ‘Between Us’-campagne.
· Between Us gaat over dat onzichtbare virus dat ons uit elkaar heeft gedreven en ons nog verder uit elkaar zou kunnen drijven.
· Between Us is meer dan wat er op het eerste zicht te zien is. We hebben allemaal de plicht om ons steentje bij te dragen, onszelf, onze teams, onze gasten, onze leveranciers ...
· Between Us gaan we dit laten werken. Tussen ons gaat het klikken!
Negatief naar positief
Hiermee gaan we het negatieve in iets positiefs veranderen.
Dit doen we onder andere met deze doortastende nieuwigheden:
De VIP Rockstar treatment
Bekijk zeker dit coole filmpje: https://youtu.be/yoiQgPxD-sg
Om de social distancing te garanderen hebben we kleurrijke signalisatie voorzien.
Benieuwd? Neem snel even een kijkje onze website https://www.pentahotels.com/nl/betweenus
Penta 'Naked room'-concept
Elke gast ontvangt bij het inchecken een Penta Take Care hygiëne kit met mondmasker, handschoenen, desinfectiedoekjes en een Penta-pointer (een sleutelhangeraccessoire waarmee gasten knoppen kunnen indrukken, deuren kunnen openen, enz. zonder ze fysiek aan te raken):
- Een grondig schoongemaakte kamer bij aankomst, met alle nodige hygiënemaatregelen. Tijdens het verblijf zorgen wij niet voor schoonmaak om elke gast in zijn bubbel te laten. Dit kan enkel op aanvraag en tegen een toeslag;
- Elke ochtend hangt er een uitgebreide ontbijtzak aan de deurknop van de kamer met sinaasappelsap, een gewone croissant, chocoladebroodje, broodje, ham, kaas, boter, yoghurt, koffie en thee en een stuk fruit.
We go cashless
Het schoonmaken van geld is wat lastig, dus gaan we cashless.
Je wijntje kan je meteen per kaart betalen of het kan op de kamer geboekt worden.
De Penta App
Binnenkort wordt de Penta App gelanceerd voor iOS en Android die onze gasten helpt om een optimale digitale gastervaring te hebben terwijl ze zo min mogelijk fysieke ‘touchpoints’ hebben. Roomservice, communicatie met personeel, gps en city map, vluchtinfo, taxi bestellen, etc. Het kan allemaal via de app. En we werken momenteel aan pre-check-in en digitale check-out om hem nog handiger te maken.
Covid-19 trainings
Between Us kan een positieve vibe brengen, maar we hebben nog steeds te maken met een gevaarlijk virus waaraan we niet willen dat iemand eraan wordt blootgesteld.
Daarom is de Knowingo + app gelanceerd, die ons team op een leuke en slimme manier leert en traint hoe ze met Covid-19 om moeten gaan en hoe je een veilige omgeving voor jezelf en je gasten kunt creëren. Ons team heeft al meer dan 50.000 vragen beantwoord en meer dan 8.000 minuten besteed aan de app.
De volledige lijst met maatregelen vind je hier: https://www.pentahotels.com/docs/en_between_us__full_list_of_measures_v1-4.pdf
Je ziet het, we hebben van deze uitdaging gebruik gemaakt om met deze nieuwigheden de hele hotelervaring te verbeteren. We hopen jullie gasten binnenkort weer massaal welkom te heten.
Wij zijn er alleszins helemaal klaar voor. Hou je goed en tot binnenkort! #pentalovesyou