Het Havenbedrijf Rotterdam mag zich voor de komende 3,5 jaar opnieuw trotse hoofdsponsor noemen van het Luxor Theater. De samenwerking is onlangs verlengd door de ondertekening van een nieuwe overeenkomst.
Richard van der Eijk (hoofd Communicatons & External Affairs) van het Havenbedrijf en Marc van Kaam (algemeen directeur), Ulrike Söbbeke (zakelijk directeur) en Elaha Abhar (hoofd development) van het Luxor Theater kwamen bij elkaar in het iconische Rotterdamse theater op de Kop van Zuid om met veel plezier de samenwerking voort te zetten. Een samenwerking die voortkomt uit de ondernemende ambitie om de stad en haven samen te brengen.
De Rotterdamse haven en Luxor zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Met de komst van het Nieuwe Luxor Theater op de Wilhelminapier heeft architect Peter Wilson een ode gemaakt aan het – toen nog vervallen – havengebied.
“Ondersteuning van Luxor past in het sponsorbeleid van het Havenbedrijf dat onder andere als doel heeft om bij te dragen aan de aantrekkelijkheid van de stad als vestigingsplaats. We willen Rotterdam aantrekkelijk houden als vestigingsplaats, als stad om in te wonen en daar leveren organisaties als Luxor een belangrijke bijdrage aan. Bovendien maken wij graag gebruik van de faciliteiten van het Luxor bij voor het Havenbedrijf belangrijke evenementen”, aldus Richard van der Eijk.
Marc van Kaam: “Al 22 jaar is de samenwerking tussen het Havenbedrijf en Luxor een goed huwelijk. Het zilveren jubileum is hierbij nu zelfs in zicht! Samen ademen wij mee met de stad. Voor onze samenwerking houdt dit in dat betrokkenheid, verantwoordelijkheid en betekenisvol willen zijn voor de stad, onderleggers zijn voor alles wat wij in ons partnership doen en dat voelt heel erg goed.”